2 marca 2017

Wraz z premierą kolekcji na wiosnę i lato 2017 marka Wólczanka prezentuje zdjęcia ze swojej kampanii wizerunkowej. Już szybki rzut oka wystarczy, aby przekonać się, że w nowym sezonie marka odważnie stawia na mocne kolory i wyraziste wzory, obecne zarówno na koszulach, jak i towarzyszących im dodatkach: krawatach, muchach, poszetkach oraz damskich szalach i apaszkach.

 

Odpowiadając na aktualne trendy, Wólczanka nie zapomina oczywiście o swoim biznesowym charakterze. W kolekcjach męskiej i damskiej nie zabraknie także koszul w odcieniach bieli, błękitu i różu. Obok modeli z najwyższej jakościowo bawełny, Klienci znajdą również propozycje z przewiewnej i świetnie sprawdzającej się w wysokich temperaturach tkaniny lnianej.

 

Ubrania z kolekcji uchwycone zostały w radosnych, pełnych uśmiechu i wiosennej beztroski kadrach, których autorem jest utalentowany fotograf Adam Pluciński. Jego zdjęcia można podziwiać już na witrynach oraz we wnętrzach butików Wólczanka i Lambert.

 

SESJA ZDJĘCIOWA

 

Zdjęcia: Adam Pluciński

Stylizacja: Kania Kamińska

Modelki: Patrycja/Gaga Models, Edyta/Model Plus, Marysia/QModels

Modele: Błażej/Panda Models, Brandon/QModels

Make-up: Julita Jaskółka, Agata Kalbarczyk 

Włosy: Piotr Wasiński/Van Dorsen Artists, Michał Bielecki/ Warsaw Creatives 

Backstage: Łukasz Wajszczyk

Film: Kuba Kossak

Scenografia: Michał Zomer 

Produkcja: Move Picture