1 marca 2017

Najnowsza kolekcja marki to kontynuacja koncepcji total look stworzonej na jesieni. Okryciom wierzchnim towarzyszy szeroka gama odzieży lekkiej i akcesoriów, a w duecie ze skórą świetnie odnajdują się tekstylia. Wszystko razem tworzy barwną i niezwykle efektowną ofertę na rozpoczynający się sezon.

Wyrazisty charakter kolekcji odzwierciedla wiosenna kampania marki. Wyjątkowe stylizacje, inspirowane najnowszymi trendami, zostały w całości stworzone w oparciu o produkty OCHNIK. – Tak jak w poprzednim sezonie staraliśmy się zwrócić uwagę na wielopokoleniowość naszej kolekcji, dlatego do zdjęć zaprosiliśmy modeli i modelki w różnym wieku. W ten sposób pokazujemy, że nasza marka łączy pokolenia i, tak jak sama moda, w istocie nie ma wieku – mówi Agata Zwolińska, projektant marki OCHNIK.

Wraz z nową kolekcją do salonów OCHNIK zawitają atrakcyjne promocje. O szczegóły pytajcie sprzedawców!